ויקיתרבות
Advertisement
סקס והעיר הקדושה
סוגה דרמה, קומדיה
אורך פרק 40 דקות
יוצרים אילן אשכולי, יעל רובינשטיין, רננית פרשני, חווה דיבון, אליעזר שפירא, יונתן ארוך, דקלה ברקאי.
שחקנים אוהד קנולר, יעל שרוני, עמוס תמם, רננה רז.
ארץ מקור ישראל.
רשת שידור yes.
תקופת שידור
מקורית
2008
מספר עונות 1
מספר פרקים 15

סקס והעיר הקדושה היא סדרת דרמה קומית העתידה לעלות בערוץ yes ישראלי שבלווין ותעסוק בסיפורם של רווקים ורווקות מסורתיים ומשכילים בני 30, המתגוררים בשכונת "קטמון" שבירושלים. הסדרה מנצלת את הסיטואציות הקיצוניות שתושביה הדתיים של ירושלים נקלעים אליהן במהלך ניסיונותיהם למצוא בני זוג. הנסיונות מלווים בקשיים, כיוון שההלכה ומוסכמות החברה הדתית הנוקשים לא נערכו להתמודדות עם אנשים בוגרים שאינם נשואים. צילומי הסדרה יחלו במהלך סתיו 2007.

עלילה כללית[]

תבנית:פרטי עלילה

מדי שבת מתכנסים הרווקים והרווקות הדתיים-מסורתיים בבתי הכנסת וארוחות השבת, שהיא ה"בועה" השומרת עליהם, המספקת את מה שההורים כבר אינם יכולים. פעם בחודש הם חוזרים לבית ההורים וסופגים מייאושם ומהרחמים של הקהילה, "בורחים" לירושלים ונשבעים לא לחזור יותר לבית הוריהם, אך הם חוזרים שוב ושוב לבית הוריהם.

דמויות ושחקנים[]

  • נתי (אוהד קנולר) - רופא נאה ומצליח המעורר את חיבת הבחורות, אך אינו מצליח להחזיר להן אהבה ולהיות מאושר. הוא אינו מצליח לשמור על מערכת יחסים ממושכת ולמצוא אהבה אמיתית.
  • יפעת (יעל שרוני) - בחורה בעלת הערכה עצמית נמוכה ומתוסכלת, לאור חוסר הצלחותיה עם גברים. יפעת בעלת לב זהב וחולמת להינשא לגבר ולהקים בית ומשפחה.
  • הודיה (טלי שרון) - בתו של הרב הראשי ב"קטמון". בוחנת את גבולותיה.
  • אמיר (עמוס תמם) - בוגר ישיבה גרוש.

תבנית:סוף פרטי עלילה

Advertisement